Beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht – Amperestraat 12 Hillegom

dinsdag 22 september 2020
Beschikkingen | afhandeling

Beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht – Amperestraat 12 Hillegom

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens de gemeente Hillegom besloten de omgevingsvergunning voor NWL Netherlands Production B.V. gelegen aan Ampèrestraat 12 te Hillegom te actualiseren.

Voor het verlenen van de vergunning is de in afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht omschreven procedure gevolgd.

Stukken inzien

De stukken liggen ter inzage vanaf woensdag 23 september t/ dinsdag 3 november 2020 bij het Gemeentehuis Hillegom, Hoofdstraat 115, 2181 EC Hillegom.

Beroep instellen

Belanghebbenden die tijdig zienswijzen hebben ingebracht tegen het ontwerpbesluit kunnen tegen het definitieve besluit beroep instellen bij de Rechtbank Den Haag, Sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH in Den Haag.

Inlichtingen

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl. Vermeld hierbij het zaaknummer: 2019-014465.