Openingstijden publieksbalie

Voor aanvragen paspoort, identiteitskaart, rijbewijs, doorgeven van verhuizing.

Maak een afspraak

ATTENTIE: op vrijdag 27 juli is Burgerzaken gesloten

Op vrijdag 27 juli 2018 gaat Burgerzaken van Hillegom over op een nieuw systeem.

Hierdoor is de afdeling Burgerzaken vrijdagochtend gesloten. Er kunnen ook geen reisdocumenten of rijbewijzen afgehaald worden bij de receptie.

Openingstijden (alleen op afspraak)

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag
08:30 - 17:00 uur 08:30 - 17:00 uur 08:30 - 17:00 uur 08:30 - 20:00 uur 08:30 - 12:30 uur

Bezoekadres gemeentehuis

Hoofdstraat 115
2181 EC  Hillegom

Postadres

Postbus 32
2180 AA Hillegom

Bellen

14 0252
E-mail: info@hillegom.nl

Bellen vanuit het buitenland

Belt u vanuit het buitenland of kunt u ons niet bereiken via ons telefoonnummer 14 0252? Belt u dan naar +31 252 537 222.

Bezoekadres Milieustraat

Marconistraat 16
2181 AK  Hillegom

Openingstijden (Milieustraat)

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag
08:00 - 12:00 08:00 - 12:00 08:00 - 12:00 08:00 - 12:00 08:00 - 12:00 09:00 - 12:00
13:00 - 16:00 13:00 - 16:00 13:00 - 16:00 13:00 - 16:00 13:00 - 16:00  

Politie Hillegom

In het gemeentehuis zit ook het politiebureau van Hillegom. De politie heeft inloopspreekuur en werkt op afspraak.

U kunt op het bureau terecht voor onder andere een aangifte of algemene inlichtingen. Als u aangifte wilt doen, kunt u het beste vooraf bellen naar 0900-8844 over wat de meest geschikte manier is om aangifte te doen.

Kijkt u voor meer informatie op de website van de Politie Hillegom.

Social media

Volg ons op Facebook en Twitter

We reageren op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur binnen 4 uur.

Ga naar het begin