Ga naar de inhoud

Openingstijden

Gemeentezaken? Afspraak maken!

Om onze persoonlijke dienstverlening te verbeteren, klantgerichter en klantvriendelijker te maken, werkt de gemeente Hillegom vanaf 1 oktober 2017 op afspraak.

Ruimere openingstijden

Met ingang van 1 oktober 2017 is het gemeentehuis langer open. De nieuwe openingstijden zijn:

  • maandag t/m woensdag van 08.30 uur tot 17.00 uur
  • donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur
  • vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur.

Het voordeel van een afspraak maken is dat er geen wachttijden meer zijn en dat u altijd door de juiste medewerker wordt geholpen.

Paspoorten en rijbewijzen die zijn aangevraagd kunnen zonder afspraak bij de receptie van de informatiebalie worden afgehaald.

Vergunningen

Wilt u een vergunning aanvragen, belt u dan eerst met Team Vergunningen op telefoonnummer 14 0252.

Lokaal Loket

De openingstijden van het Lokaal Loket veranderen niet. Iedere werkdag is er een medewerker van de gemeente aanwezig van 8.30 uur tot 12.30 uur. Hiervoor is geen afspraak nodig. Inwoners kunnen hier met al hun vragen op het terrein van Wonen, Zorg, Welzijn en Inkomensondersteuning terecht. De medewerker van Lokaal Loket Hillegom geeft u gratis informatie en advies.

Mantelzorgconsulent

De mantelzorgconsulent houdt op dinsdag tussen 9:00 uur en 10:00 uur en op vrijdag van 11:30 uur tot 12:30 uur spreekuur in het Dienstencentrum Elsbroek, Abellalaan 1 in Hillegom. U kunt hier ook zonder afspraak terecht.

Gemeentewerf

Marconistraat 16
Telefoon: 14 0252

  • maandag t/m vrijdag van 8:00 -12:00 uur en 13:00 - 16:00 uur
  • zaterdag van 9:00 - 12:00 uur

Politie Hillegom

In het gemeentehuis zit ook het politiebureau van Hillegom. De politie heeft inloopspreekuur en werkt op afspraak.

Van 15 juni tot 15 september 2018 (zomerrooster) geldt: 

Iedere maandag, woensdag en vrijdag van 9-10 inloopspreekuur en van 10-12 op afspraak.

Van 16 september tot 15 juni 2019 geldt:

Inloopspreekuur

  • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 10.00 uur.
  • Dinsdag en donderdag: van 16.00 tot 17.00 uur.

Op afspraak

  • Maandag, woensdag en vrijdag: van 10.00 tot 11.30 uur.
  • Dinsdag en donderdag: van 14.00 tot 15.30 uur.

U kunt op het bureau terecht voor onder andere een aangifte of algemene inlichtingen. Als u aangifte wilt doen, kunt u het beste vooraf bellen naar 0900-8844 over wat de meest geschikte manier is om aangifte te doen.

Kijkt u voor meer informatie op de website van de Politie Hillegom.

Adres

Hoofdstraat 115

Telefoon: 14 0252
Vanuit het buitenland belt u (0031)252 537 222

E-mail: info@hillegom.nl 

Ga terug naar boven