Ga naar de inhoud

Klacht indienen

Op deze pagina

  • U kunt een klacht indienen als u ontevreden bent over een medewerker of bestuurder
  • U kunt uw klacht online of schriftelijk indienen
  • Het is niet mogelijk om uw klacht via de mail in te dienen

    Let op: gebruik de groene knop 'online indienen' alleen voor een klacht over een medewerker of bestuurder. Als u een klacht of melding heeft over de openbare ruimte (scheef paaltje, kapotte stoeptegel, hondenpoep, zwerfvuil of parkeeroverlast), meldt u dit via Fixi.

  • Dien uw klacht in binnen 12 maanden ná het voorval
  • Dien uw klacht online in, of
  • Dien schriftelijk een klacht in bij:
     
    • Gemeente Hillegom
    • T.a.v. klachtencoördinator
    • Postbus 32
    • 2180 AE Hillegom
       

Gebruik de groene knop 'online indienen' alleen voor een klacht over een medewerker of bestuurder. Als u een klacht heeft die te maken heeft met de openbare ruimte (een melding of klacht over een scheef paaltje, kapotte stoeptegel, hondenpoep, zwerfvuil, of parkeeroverlast), meldt u dit via Fixi.

Ga naar het begin