Gemeente Hillegom, Ontwerpbeschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht - Ampèrestraat 12 te Hillegom

dinsdag 29 januari 2019
Beschikkingen | afhandeling

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens burgemeester en wethouders van de gemeente Hillegom op 31 december 2018 een aanvraag ontvangen van NWL Netherlands Production BV voor een omgevingsvergunning voor een inrichting (milieu) gelegen aan Ampèrestraat 12 te Hillegom.

Het betreft een verzoek om het intrekken van een voorschrift van de revisievergunning van 3 maart 2009 betreffende de lostijden van de ethanol tankwagens.

Voor het verlenen van de vergunning wordt de in afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht omschreven procedure gevolgd.

Het definitieve besluit moet binnen zes maanden na ontvangst van de aanvraag genomen worden.

Stukken inzien

De stukken liggen ter inzage van woensdag 30 januari 2019 tot en met dinsdag 12 maart 2019 bij de receptie van het gemeentehuis in Hillegom.

Zienswijzen geven

U kunt tot en met dinsdag 12 maart 2019 uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan college van burgemeester en wethouders van de gemeente Hillegom, per adres: Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden. U kunt ook mondeling uw zienswijze geven.

Beroep instellen

Belanghebbenden die tijdig zienswijzen hebben ingebracht tegen het ontwerpbesluit kunnen tegen het definitieve besluit beroep instellen bij de Rechtbank Den Haag, Sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH in Den Haag.

Inlichtingen

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de heer E. Bartels via 071-4083301 of E.Bartels@odwh.nl.