Ontwerp omgevingsvergunning Deelplan V Ringoevers ter inzage

Ruimtelijke plannen

Ontwerp omgevingsvergunning Deelplan V Ringoevers ter inzage

Logo Hillegom

Burgemeester en wethouders van gemeente Hillegom maken bekend dat, gelet op artikel 2.1, 2.10 en 2.12 van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht de ontwerp omgevingsvergunning voor het realiseren van 60 woningen/appartementen voor Deelplan V Ringoevers te Hillegom ter inzage ligt.

Plangebied

Het plangebied betreft deelplan V van de woningbouwontwikkeling Ringoevers, dat gelegen is aan de noordwestzijde (Olympiaweg-Meerlaan) van het woningbouwgebied.

Inhoud plan

De op 29 juli 2019 ingediende aanvraag omgevingsvergunning heeft betrekking op de bouw van 15 middendure huur appartementen, 14 sociale koopwoningen en 31 midden/dure koopwoningen/appartementen met de bijbehorende voorzieningen. Het bouwplan is in strijd met het ter plaatse geldende bestemmingsplan.

Op grond van voorliggende ruimtelijke onderbouwing voor het plan, die onderdeel uitmaakt van de aanvraag omgevingsvergunning, is er sprake van een goede ruimtelijke ordening.

Ter inzage

Het ontwerpbesluit omgevingsvergunning en alle daarbij behorende stukken en de ontwerpverklaring van geen bedenkingen liggen vanaf woensdag 20 november t/m dinsdag 31 december 2019 voor een ieder ter inzage.

Inzien

U kunt de ontwerpvergunning met bijbehorende stukken inzien op bij de gemeentewinkel in het Gemeentehuis, Hoofdstraat 115 te Hillegom. Op de landelijke voorziening is de digitale versie van de ontwerpvergunning in te zien op http://www.ruimtelijkeplannen.nl/web-roo/?planidn=NL.IMRO.0534.OMGVRingoeversV-on01 of via de gemeentelijke website www.hillegom.nl

Zienswijzen

Binnen de termijn, dat de ontwerp omgevingsvergunning ter inzage ligt, kunt u schriftelijk of mondeling zienswijzen indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Hillegom, Postbus 32, 2180 AA Hillegom, telefoon 14 0252.

U kunt uw zienswijze ook digitaal indienen bij de gemeente Hillegom via emailadres: gemeente@hillegom.nl.

Wij verzoeken u vriendelijk om bij het indienen van uw zienswijze het volgende OLOnummer te vermelden:4569669.

Voor vragen en informatie over het plan kunt u contact opnemen met Sjoukje Eringa van domein Ruimtelijke ontwikkeling en Edwin Koek domein Publiekservice via 14 0252 of via de e-mail: s.eringa@hltsamen.nl en e.koek@hltsamen.nl.