Ingekomen melding Besluit activiteiten leefomgeving – Stationsweg 45 in Hillegom

dinsdag 19 maart 2024
omgevingsvergunning

De Omgevingsdienst West-Holland ontving namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Hillegom op 15 januari 2024 een informatieplicht Sporting Samenspel doet Overwinnen. De melding is ingediend voor het starten een bedrijf op de locatie Stationsweg 45 in Hillegom.

De melding gaat over het bereiden van niet-industriële voedsel.

Geen bezwaar of beroep

Het is niet mogelijk om bezwaar te maken of beroep in te stellen tegen deze melding.

Heeft u nog vragen?

Als u meer informatie wilt, dan kunt u contact opnemen met de Omgevingsdienst West-Holland. Dit doet u via 0714083100 of info@odwh.nl. Meld hierbij het zaaknummer: zaaknummer: 2024-001214.