Omgevingsvergunning 1e Loosterweg 116 Hillegom

woensdag 3 november 2021
omgevingsvergunning

Omgevingsvergunning 1e Loosterweg 116 Hillegom

Burgemeester en Wethouders van Hillegom hebben op 4 maart 2020 een aanvraag voor een omgevingsvergunning ontvangen voor het uitbreiden van een bollenbedrijf en bouwen van 3 woningen op de locatie 1e Loosterweg 116 in Hillegom. Kadastraal bekend gemeente Hillegom, sectie A, nummer 8104. De aanvraag is geregistreerd onder nummer Z-20-117454.

Besluit

Burgemeester en wethouders besluiten, gelet op artikel 2.1, 2.10 en 2.12 van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht de omgevingsvergunning te verlenen onder de in de bijlagen genoemde voorschriften. De omgevingsvergunning wordt verleend onder de bepaling dat de gewaarmerkte stukken en bijlagen deel uitmaken van de vergunning. De omgevingsvergunning wordt verleend voor de volgende activiteiten:

- Het (ver)bouwen van een bouwwerk

- Het gebruiken van gronden of bouwwerken in strijd met een bestemmingsplan, een beheersverordening, een exploitatieplan, regels gesteld door Rijk of Provincie of een voorbereidingsbesluit

Mogelijkheid van beroep

Tegen dit besluit kunt u een beroepschrift indienen bij de Rechtbank Den Haag, sector Bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag. Let op dat uw beroepschrift binnen 6 weken wordt ingediend, na de dag waarop het besluit ter inzage is gelegd. In uw beroepschrift vermeldt u in ieder geval:

- uw naam en adres

- de datum waarop u het beroepschrift schrijft

- een omschrijving van het besluit waartegen uw beroep zich richt

- de naam van het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen en de datum en kenmerk van het besluit

- de redenen waarom u het niet eens bent met het besluit - uw handtekening.

Een kopie van het besluit moet u meesturen. Overigens kunnen ook andere belanghebbenden beroep instellen tegen dit besluit. Voorlopige voorziening Het indienen van een beroepschrift schorst de werking van het besluit niet. Dat betekent dat het besluit blijft gelden in de tijd dat uw beroepschrift in behandeling is. Kunt u een beslissing op uw beroepschrift niet afwachten? Dan kunt u tegelijkertijd met of na indiening van een beroepschrift een verzoek om voorlopige voorziening indienen. U vraagt de voorlopige voorziening aan bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, sector Bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag. Het verzoekschrift voor de voorlopige voorziening kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op deze website voor de precieze voorwaarden.

Inwerkingtreding

De beschikking treedt in werking nadat de termijn voor het indienen van een beroepschrift is verstreken. Wanneer in deze periode bij de rechtbank een verzoek om voorlopige voorziening is gedaan treedt de vergunning niet in werking voordat op dat verzoek is beslist.