Ontwerpbestemmingsplan Savio-terrein Hillegom

dinsdag 2 augustus 2022
ruimtelijk plan of omgevingsdocument

Ontwerpbestemmingsplan Savio-terrein Hillegom

Er is een ontwerpbestemmingsplan opgesteld voor de locatie voor de locatie van de voormalige Savioschool. De locatie is gelegen aan de Olympiaweg tussen de Sportlaan en de Eboralaan. Kadastraal is dit terrein bekend bij de gemeente Hillegom als sectie C, nummer 4652.

Het nieuwe bestemmingsplan, met de planindentificatie: NL.IMRO.0534.bpsavioterrein-ON01, maakt het mogelijk dat er maximaal 40 seniorenwoningen met bijbehorende voorzieningen kunnen worden gerealiseerd.

Crisis- en herstelwet

Op het ontwerpbestemmingsplan Savio-terrein is de Crisis- en herstelwet van toepassing. Dit betekent voornamelijk dat bijzondere procedurele bepalingen gelden voor een eventuele beroepsprocedure bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State.

Zienswijze

De stukken met betrekking tot het ontwerpbestemmingsplan Savio-terrein liggen van woensdag 3 augustus tot en met dinsdag 13 september 2022 voor iedereen ter inzage in het gemeentekantoor in Hillegom. Wilt u langskomen om het ontwerpbestemmingsplan Savio-terrein in te zien? Maak een afspraak via www.hillegom.nl of 14 0252.

Het plan is vanaf woensdag 3 augustus 2022 voor zes weken te vinden op de website van de gemeente Hillegom en op de landelijke website: www.ruimtelijkeplannen.nl.

U kunt tot en met dinsdag 13 september 2022 uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan burgemeester en wethouders van de gemeente Hillegom, Postbus 32 2180 AA Hillegom.

Wilt u meer weten of heeft u vragen?

Voor meer informatie of vragen over het project Savio-terrein kunt u contact opnemen met mevrouw José Feijen, te bereiken via het volgende mailadres: j.feijen@hltsamen.nl, of telefonisch via nummer 14 0252.