Verzoek om maatwerkvoorschriften Activiteitenbesluit milieubeheer – Weerlaan 17 in Hillegom

dinsdag 2 augustus 2022
overige overheidsinformatie

De Omgevingsdienst West-Holland ontving – namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Hillegom – op 22 juli 2022 een verzoek om maatwerkvoorschriften van Equipe Adviseurs B.V. namens Joh. Van Kampen Aardappelgroothandel B.V. De aanvraag is ingediend voor een lozing van spoelwater op een schoonwaterriool.

Bij het wassen van aardappelen wordt slib houdend spoelwater via een bezinkinstallatie geloosd op het gemeenteriool.

Het bedrijf waar de lozing plaatsheeft is gelegen op de locatie Weerlaan 17 in Hillegom.

Heeft u nog vragen?

Als u meer informatie wilt, neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland. Dit doet u via 071‑4083100 of info@odwh.nl. Wij verzoeken u hierbij het zaaknummer te noemen: 2022-008724.