Ga naar de inhoud

Stempas

U ontvangt uiterlijk 2 november een stempas.   
  

Stempas kwijt of niet ontvangen? 

Heeft u de stempas niet ontvangen of bent u deze kwijt? Vraag dan zo snel mogelijk een nieuwe stempas aan bij de gemeente. Dit kan op drie manieren: 

  1. Online aanvragen: Via DigiD. Let op! Dit kan vanaf 3 november tot en met 17 november 2023 23.59 uur.
  2. Mondeling aanvragen: U kunt tot dinsdag 21 november 2023 12.00 uur zonder afspraak terecht in uw gemeentehuis. Neem uw geldige identiteitsbewijs mee. U krijgt de vervangende stempas gelijk mee.
  3. Schriftelijk aanvragen: Vul het formulier 'aanvragen vervangende stempas' in. Maak een kopie van uw geldige identiteitsbewijs (uw identiteitsbewijs mag niet zijn verlopen) en stuur die samen met het ingevulde formulier naar verkiezingen@hillegom.nl. Let op! Uw schriftelijke aanvraag moet uiterlijk 17 november 2023 23.59 uur zijn ontvangen. Verstuur uw aanvraag dus op tijd!

 

Verhuizing naar een andere gemeente 

Verhuist u na 9 oktober 2023 van Hillegom naar een andere gemeente? Dan krijgt u op uw oude adres nog een stempas van de gemeente Hillegom. Daarmee kunt u niet in uw nieuwe gemeente stemmen.  
  

Verhuizing naar Hillegom

Verhuist u na 9 oktober 2023 van een andere gemeente naar Hillegom? U kunt alleen nog stemmen in uw oude gemeente.  

Ga naar het begin